hij doet het nog! - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van henck - WaarBenJij.nu hij doet het nog! - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van henck - WaarBenJij.nu

hij doet het nog!

Door: Henk van Enck

17 Augustus 2008 | Nederland, Diepenveen

ik dacht dat ik er al lang uit zou zijn, maar ik kan doorgaan dus. dat weten we dan, ik houd je op de hoogte vanaf eind augustus als ik weer in india ben, eerst vrijdag nog een tuinfeestje, groeten, henk

• 17 Augustus 2008 - 20:01

Nicolien:

Hé Henk, ga je weer naar India!? Geweldig, joh.
    Ben eigenlijk wel benieuwd of je weer voor de Lisette Vroeghe stichting gaat, of je dan ook weer naar Narasaraopet gaat, of naar 1 van hun andere projecten. Jeetje, k zeg de laatste tijd ook steeds vaker dat ik weer naar t buitenland wil. Jij dóet t gewoon, stoere man!

• 25 Augustus 2008 - 09:21

Eric:

Mooi zo! We gaan 'm gewoon wéér volgen, nu vanuit 't Haagse. Jammer dat we je niet opnieuw kunnen vergezellen!

Groeten,
    Eric

• 25 Augustus 2008 - 19:59

Charlotte:

Jeetje... je gaat gewoon weer!
    Geniet ervan, leer veel, leer de mensen daar veel, doe mooie indrukken op en geniet van je rustige avondjes op het dak!
    Lieve groeten,
    Charlotte

• 26 Augustus 2008 - 06:13

Sven:

Hé Maestro,

sorry dat ik niet bij je tuinfeestje aanwezig kon zijn. Kwam die nacht net terug uit Tunesië.
    Veel plezier in India (again) en ik zie je over 2 maandjes weer terug.

• 28 Augustus 2008 - 07:24

Plien:

Hey Henk! Hoe was de vlucht? hopelijk ben je goed aangekomen en met je VIP visum natuurlijk zo door de douane! Heel veel plezier en werkze,

xxPlien

• 28 Augustus 2008 - 19:28

Zwagertje Tom:

hoi henk,
    heb je de overtocht overleefd? gek idee dat jij in de tijd al verder bent dan wij (hier is het nog de 28e, terwijl jij al in de 29e augustus leeft). maak er wat van!
    groet, tom
    p.s. dus door gewoon een berichtje te sturen krijg ik nu alle wijzigingen gemaild?