weer thuis - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van henck - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van henck - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Henk van Enck

06 November 2008 | Nederland, Diepenveen

zo, vandaag uit diepenveen. zondag thuis gekomen, na 30 uur reizen zonder slaap, maar met jorik als ontvangscomite, maakt alles goed.
maandagmorgen koffie, krantje, broodje pindakaas, wat kunnen gewone dingen heerlijk zijn.
we hebben nara goed afgerond, met zaterdagmiddag een prachtig afscheidsfeestje. we hebben beiden dan ook een goed gevoel aan deze reis overgehouden en gaan graag nog eens terug.
wil je alle verhalenj indrukken n ervaringen persoonlijk horen, tezamen met het bekijken van alle foto's: kom naar diepenveen, je bent van harte welkom.
als voorproefje al vast een paar foto's!

• 06 November 2008 - 10:21

Paulien:

Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn, en ik kom uiteraard alle verhalen graag in Diepenveen aanhoren,
    xplien

• 10 November 2008 - 14:05

Lucy:

Hoi Ciel en Henk,

Heb thuis even geen internet dus jullie thuiskomst even gemist! Foto's maken mij erg nieuwsgierig naar al jullie verhalen!

Groetjes Lucy