met cil op vakantie in de tropen - Reisverslag uit Narasaraopet, India van henck - WaarBenJij.nu met cil op vakantie in de tropen - Reisverslag uit Narasaraopet, India van henck - WaarBenJij.nu

met cil op vakantie in de tropen

Door: Henk van Enck

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2008 | India, Narasaraopet

Nadat Nel me keurig afge
leverd had bij mijn vliegtuig had ik een voorspoedige reis (een tweelingbroertje van Renato zat naast me in het vliegtuig fam van Dijk)en stond Henk mij keurig op te wachten op het supermoderne vliegveld van Hyderabad. Niets cultuurschok. Totdat we in de stad zelf aankwamen waar nog een hindoefeest gevierd werd : versierde vrachtwagens vol schreeuwende/zingende mannen en we de volgende dag met een rickshaw mijn eerste bloedstollende ritje maakten.Zweet in de handen, jammer dat ik geen videocamera bij me heb. Het is net of je in de botsauto's op de kermis zit en elkaar allemaal probeert te ontwijken op het latste nippertje! Dan natuurlijk al die mensen het lijkt een grote mierenhoop. Na een dag acclimatiseren daar zijn we naar Goa gevlogen met Kingfisher, de heineken van India en 70 km. alweer een levensgevaarlijke taxirit Inhalen op de milimeter, bumperkleven enz. We hebben nu een strandvakantie in Palolem, helaas niet bij Fernandes Charlotte maar het zeewater blijft g.....! Onze dagen zien eruit als volgt: zwemmen, ontbijten, zwemmen eten, stukje wandelen, zwemmen, shoppen en dan dinner aan het strand. Ik sta nog te zweten wanneer ik moet afdingen in een winkeltje, maar dat wordt vast beter. Over drie dagen gaan we met de trein naar Hampi.
Cilia

  • 12 Oktober 2008 - 17:21

    De Van Dijkjes:

    Heeej cilia!!
    super! hoe was het met nato's tweelingbroer? een hele dikke knuffel van ons allemaal
    kus de Familie van Dijk

  • 12 Oktober 2008 - 17:38

    Nel:

    Geniet van alle indrukken en doe maar vaf en toe je ogen dicht in rickshaw en taxi's. Nog veel plezier samen.

  • 12 Oktober 2008 - 17:42

    Paulien:

    Lieve Cilia en Henk,

    klinkt spannend, heet, gezellig, cool en heel erg niet Nederlands.
    we genieten op afstand mee!
    xxplien

  • 12 Oktober 2008 - 17:55

    Bart:

    dag Cilia

    Geweldig dat je behouden bent aangekomen enzomeer.
    Die grappige echtgenoot van je (en tevens dirigentenzo van ons koor) liet via een mail weten dat hij weer in Nederland zit. Verwarring al-om. Iedereen denken dat jouw reisje door jouw knip geboord was. Niet dus. Maak er een mooie en onvergetelijke tocht van en pas goed op Henck graag!

  • 12 Oktober 2008 - 21:44

    Jenny:

    Hoi Ciel,

    Mooi dat de reis zo goed is verlopen en wat een dagindeling!Heeft Henk al een kokosnoot voor je uit de boom gehaald?
    Hier staan de dahlia,s nog recht overeind. Geniet samen nog van alles, maar vergeet je zangoefeningen niet.
    Liefs Jen.

    l

  • 13 Oktober 2008 - 13:28

    Vroni:

    Cilia,
    net wat Nel zegt: nu en dan de oogjes dicht maar vooral blijven ademhalen. In Indonesie rijden ze ook als gekken. Wij hebben daar hetzelfde gedaan (weliswaar 3 tinten grijzer geworden, maar toch). Afdingen gaat mij na al mijn reizen ook nog steeds niet goed af. Ben benieuwd waar je mee terug komt. Henk, fijn dat Cilia er is, geniet samen van alles.

  • 13 Oktober 2008 - 13:37

    Jan (60+):

    Zwemmen doe ik niet zo graag, maar verder lijkt jullie dagindeling veel op de mijne...

  • 13 Oktober 2008 - 17:30

    Henck:

    he bart, verwaaring bij iedereen?, of alleen bij jou?, vanuit tropisch india en vanaf 2 november uit prachtig diepenveen, henk

  • 13 Oktober 2008 - 17:59

    Francis:

    Hoi grote zus (en zwager),
    alsnog heel veel plezier en een waardevolle tijd in india,ik was te laat om dat vooraf te doen. Geniet er samen van en met al die andere mensen om je heen .
    groetjes

  • 14 Oktober 2008 - 19:05

    Eric En Charlotte:

    Niet bij Fernandes....dat is sip! Maar gelukkig is het water nog steeds g........! Geniet van Hampi en straks bij M&I. Geef ze de hartelijke groeten van ons.
    Lieve groeten,
    Eric en Charlotte

  • 14 Oktober 2008 - 23:51

    Antoinette:

    Hoi Cilia en Henck,
    Nou ja het scheelt je in ieder geval een bezoek aan de deventer kermis. Hier was het afgelopen weekend heerlijk nazomer weer. Geniet van de vakantie en alle indrukken.
    Groet Antoinette

  • 15 Oktober 2008 - 05:43

    Jelly:

    Dag allebei,

    Dat klinkt goed; zwemmen,lunchen,shoppen...dat is nog eens herfstvakantie, dat hebben leerkrachten met te hoge werkdruk nodig !
    Laat het bestuur dat nu eens onthouden !

    Wat heerlijk dat jullie nu samen reizen en genieten en dat het feest nog niet voorbij is...

    geniet nog meer ..

  • 15 Oktober 2008 - 20:56

    Rein:

    Henk en Cil, ik ben stik jaloers, geweldig zo'n ervaring maar......op 'tHegermeer in alle rust is ook niet te versmaden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Narasaraopet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 November 2010

eerste week

06 November 2008

weer thuis

24 Oktober 2008

terug in nara

18 Oktober 2008

hampi

15 Oktober 2008

even bijpraten

Actief sinds 18 Okt. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 19164

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: